Jag är med jobb!

Yes, idag ringde dom från Kneippbyn.
DOM VILL HA MIG!
Tjohoo!
I sommar ska jag jobba i kneippbyns gatukök. Inget flott ställe direkt som man skryter om, och inte vad jag hade tänkt mej (ville helst jobba i restaurangen), men ett jobb är ett jobb och jag är skitglad att jag i sommar kommer tjäna PENGAR.

Money, money, money
Must be funny
In the rich man's world
Money, money, money
Always sunny
In the rich man's world
Aha-ahaaa
All the things I could do
If I had a little money
It's a rich man's world

Veckan går mot sitt slut, snart helg igen.
Har sagt det här tusen gånger men det är just nu så påträngande att det tål att upprepas, TIDEN GÅR SÅ FORT!
Den här veckan har bara rusat förbi!
I måndags var det seriepremiär. 
I tisdags var det redovisning av treornas projektarbeten. Det projektarbete som jag och Elin nyss började med känns det som.
I onsdags var det gympaprov och föräldramöte med klassen där vi skulle prata om den kommande STUDENTEN. Jag och mamma kom sist till mötet, och ramlade in i klassrummet ca 10 min försent då samtliga föräldrar redan hade presenterat sig. En aning pinsamt men jag börjar bli van. Det ligger i släkten att komma försent. Se bara på min lillasyster, hon var sen redan innan hon föddes. Två veckor försenad närmare bestämt.
Jaja, vi kom fram till många bra saker och vår klass har nog aldrig avverkat ett möte på så kort tid förut!

Ikväll har jag varit duktig. Jag har sprungit sex kilometer. Missade träningen i tisdags och ikväll är det bara spelarna som ska va med på lördagens div.2 match som tränar, så det fick bli en välbehövd joggingrunda.
Tyvärr är jag inte lika duktig på att duscha direkt jag kommer tillbaka från springandet. Sitter fortfarande i ett fuktigt linne och shorts, och stinker. Äckligt, men det är bara jag själv som måste stå ut med det. Fast nu börjar det bli dags.

Ha de bra gott folk!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

GRATTIS igen!! :D

2008-05-09 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback