Hjulet snurrar men hamstern är död.

Nu har jag precis skickat sms till min tränare.
Klockan är 22.31, undrar vad han tycker om att få sms så dags?
Jag undrar hur dags träningen slutar imorgon.
Vi ska fira Josse som fyllde år igår, så släkten kommer klockan 19.
Hurra för Josse!
Inte Hurra för att träningen förmodligen krockar med firandet.
Äsch, släkten får klara sig utan mej ett tag.

Idag har jag jobbat igen.
Det var inte roligt, fast inte lika tråkigt som det brukar, och det var ju bra..
Nu är det inte så många veckor kvar faktiskt, om man börjar räkna efter. Vi stänger den 13:de Augusti, då får jag SOMMARLOV!
Resten av augusti hoppas jag blir ledig. Sen börjar skolan och september kort därefter. Jag har ingen skola att gå till, så därför hoppas jag att jag i september har skaffat mig ett jobb och slipper hjälpjagskaaldrigmertillbakatillskolan,uschnuärjagvuxen-ångesten.
Vad som händer sen återstår att se. På ön stannar jag året ut iaf. År 2009 är ännu ett oskrivet kapitel och vad som helst kan dyka upp inför det. Hoppas på nåt roligt som ligger långt bort. Vi får se.

Nu ska jag se på Colin Firth och "Stolthet och fördom". Jag lånade den av en lika Jane Austen förtjust jobbarkompis, så nu sitter jag och ser den nästan 6 timmar långa miniserien på dvd. Känns lite extra tråkigt att jag måste jobba kommande dagar.

PussKram

ps: jag tryckte helt ovetandes på en knapp som gjort att allt är vitt och skrivet i fetstil. Jag vet inte hur man får bort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback