Optimist, javisst!

Lördagkväll.
På jobbet har det vart väldigt lugnt idag, hemma har jag ikväll spelat kubb med kusinerna.
Trots en ganska fridfull dag är jag så trött, så trött.
Jobbigt nog måste jag hämta mamma och pappa från en fest klockan två inatt.
Uhh..
Och jag jobbar imorrn.

För att hålla mig vaken ytterligare några timmar går jag nu igenom mina bilder på mobilen och lägger in dem i datorn.

Igårkväll var jag ute och gick i den fina sommarkvällen:
. Sen såg jag Bromza i vårt änge, smygandes i höggräset: .Usch den här bilden minns jag när jag tog. Vårt sista naturkunskapsprov. Jag började plugga dagen innan provet och det var jättefint väder vilket gjorde att det blev ännu tråkigare att plugga. Men ALDRIG mer! tjohoo!: . KonstvÄrk likt dessa brukade jag rita på tråkiga (naturkunskapen) lektioner  . Bromza poserar: . En tisdag i våras var alla våra musiklektioner inställda vilket betydde att vi var lediga. Denna information hade jag, wenke och elin missat, men vi gjorde då en picknick i almedalen istället: . Här var vår utsikt för dagen, bla. en papperskorg: . Plastplockning med laget. Riktig skitgöra men klirrar skönt i kassan: . Alfons, Elins hund. Hoppas det är okej för dej Elin att jag lägger ut en bild på denna lilla söting: .En dag fick Bromza för sig att leka "katt i kokboks-låda". Där låg han sen och åt på receptböcker: . Ibland tycker han det är kul att se lite psycho ut: . Musikprojekt i skolan, väldigt vackert, inte bara musikaliskt: . Fin utsikt vid vår studentbal: . Solen skiner!: . Årets midsommarstång nyss uppstånden igen från de döda: . Förra veckan var det fint väder (precis som denna vecka). Då var jag och Elin i Gothem och badade inte. Vi solade en massa istället: , . Jag och Elin tog även en massa flumbilder på oss, dock inte så vackra. Av den anledningen väljer jag att inte visa dessa på bloggen.

Uhh.. Jag har fortfarande inte badat i havet i år än. Och snart kan det ju vara försent!! Tänk om vädret slår om imorgon och att det sen regnar oavbrutet resten av sommaren. Nej!

Något som är mer rofyllt än Östersjöns kalla vatten är Mamma Mia (???).
Snart har den premiär på biodukarna och jag SKA se den. Kommer den inte till Röda kvarn i visby så tänker jag fan dra till fastlandet och leta upp närmaste biograf med mamma mia.
Såg "bakom kulisserna" ikväll på tv. Den verkar ju vara såååå bra!
Med Colin Firth med i ensemblen kan det ju inte bli misslyckat, det säger jag bara!

Imorgon börjar jag klockan 11. Min tanke är att gå upp klockan 8. Då ska jag dra på mig träningskläder och ge mig ut på en liten joggingtur. Sen ska jag ta en avkopplande dusch. Därefter äta frukost i lugn och ro innan det är dags att bege sig till jobbet. Optimistiskt med tanke på att jag inte får sova ordentligt inatt, och jag i vanliga fall är sjukt morgontrött??
Nej inte alls.

PussKram 

Kommentarer
Postat av: ewelina

Bromza <3<3<3 stora kissungen, får jag låna den nån dag och bara klappa på :)

2008-07-08 @ 11:05:43
Postat av: Isabelle

javisst, vi kan ju byta katt nån dag ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback