Jag har sett den!



Den var helt  fantastisk, magnifik, enastående, lysande, briljant,
och alldeles.. alldeles.. underbar..

Överväger nu, seriöst, att se den på bio en gång till. Jag har aldrig sett en film två ggr på bio förut, inte sett speciellt mycket bio överhuvudtaget, men den här var såå bra.

Jag har inte sett musikalen visserligen, så jag har ju inte den att jämföra med, men så ska man nog inte heller jämföra musikalen och filmen eftersom de båda är bra på olika områden. 

Dock har jag nog aldrig hört så många skratta på samma gång i en biosal, eller upplevt att man applåderar när filmen börjar nå sitt slut, så det i sig måste ju vara ett klart godkänt betyg. 

Skulle kunna mata på i timmar om allt som var bra med mamma mia, men det tänker jag inte göra. Gå själva och se den istället. Den är värd alla de 85 kronorna.



Så, nu har jag kopierat hela detta inlägg så nu ska det väl inte vara några problem.

PussKram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback