Golfboll

Jaha
Sitter här med foten i högläge och försöker komma på hur jag ska kunna jobba imorgon.
Stukade foten igårkväll på träningen. Väldigt onödigt gjort. Jag skulle täcka en boll. Den tar på foten i luften och när jag sen ska sätta ner foten i marken har den inte hunnit tillbaka till rätt läge så jag trampar snett.
Blää. FIck sjukskriva mig från jobbet idag och kalla in Cissi som egentligen skulle va ledig idag innan hon sen ska jobba sju dagar i sträck. 
Ska försöka jobba imorgon ändå, det är bara fyra timmar så det ska nog gå.
Jag och Micka ska nog sluta göra övningarna på fotbollen tillsammans. I vintras gjorde vi en övning och slog ihop med varann så att jag vrickade foten (samma fot och samma ställe som denna gång).
Micka, vi är inte ämnade för varann helt enkelt! ;-P

På kvällen är det Lars Winnerbäck m.fl i östergravar. Dit ska jag!
Tillsammans med Elin och Annika ska vi ha picknick och ha det trevligt hela kvällen lång.
Resten av familjen åker till Näs imorgon. Jag följer efter på torsdag efter jobbet, sen ska det bli lugnt och skönt några dagar. Lovely!

Såg klart Stolthet och fördom ikväll. Åhh, den är ju så bra!
Och Mr "Colin Firth" Darcy är ju helt....ja....bra!

Nu ska jag gå litegrann.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag o syster såg stolthet o fördom ikväll med, fast filmen. Bra är den!

2008-07-22 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback