Badabada

Är nu inne på min lediga dag nr.2 denna vecka.
Slappardagar har det varit, vilket har varit behövligt efter två hektiska (och en seg) dagar på jobbet.
NU har turisterna börjat strömma in på Kneippbyn, och runt lunchtid vill alla ha sibyllamat verkar det som. Kön ringlar sig lång oavbrutet från 11.30 till ca 14.30. Svettigt värre!
Usch.

Är lite missnöjd över att jag fortfarande inte badat i havet i år.
Har vart på stranden tre ggr hitills men varje gång har jag bangat ur. Det är ju kaaaallt!
Har inte ens badat i poolen här hemma.
Ännu ett ålderstecken..uhh..

Nej, nu har jag bestämt mej.
IDAG ska här badas.
NU är det dags för årets första dopp.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

tja bello! ja håller med om att de börjar bli massor o göra på kneippbyn nu, vi har ju lunchöppet i restaurangen 11.30-14.30 o tycker de e massor hos oss oxå.. jobbar du med en skånsk kille som heter rasmus? vi måste träffas snart o hitta på nått tycker jag! jag e alltid ledig lör-sön =) kram

2008-07-05 @ 13:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback