Var god skriv rubrik

Idag är jag ledig.
LEDIG LEDIG LEDIG LEDIG

Jag kan inte påstå att det är så där otroligt skönt med en ledig dag och att den är välförtjänt efter allt slit i skolan. Lektionerna har ju inte vart jättemånga den senaste tiden direkt, och läxor vet jag snart inte vad det är längre. Men jag klagar absolut inte!
Såhär lugn och avslappnad har jag inte vart på åratal.
Och så mycket annat jag hinner med istället..

Ute regnar det så något promenerande lär det inte bli idag. Lite bra kanske, då kan jag sitta inne och se film hela dagen och det utan att ha dåligt samvete för att jag inte är ute i solskenet.

Min katt Bromza har gjort minimala framsteg i sitt ätande. Han har inte ätit sen i fredags har vi räknat ut nu, och det är lite oroväckande. Igårkväll försökte jag ändå få honom att äta nånting. Han slickade (inte tuggade alltså) i sig liite köttkorv som varit kvällsmat här hemma, och idag fick jag honom att äta lite av sin egen mat. Men det är fortfarande så lite att det absolut inte kan mätta hans tomma mage. Han verkar dock inte bry sig överdrivet mycket. Hoppas snart att det går över.

 
Min stackars lilla kisse

Ikväll är det spelning med ensemblerna. 18.30 på Fenix tror jag att det är. Undrar hur det kan gå?

Igårkväll på träningen fick jag frågan om jag vill åka med laget till hultsfred på futsal SM i helgen. Förrförra helgen frågade dom kvällen innan vi skulle åka, lite väl sent så då hade jag andra planer och tackade nej.
Sen gick dom vidare i det SM-gruppspelet den helgen, så nu är det dags igen, och den här gången var dom ute i tid och jag tackade ja. Hela helgen kommer alltså att spenderas på fastlandet. Vet dock inte om jag kommer få spela nåt, men det rör mig inte så mycket. Det är kul att bara få åka med.

Ha en bra dag!

PussKram

Kommentarer
Postat av: cecilia

Jag är också ledig idag :D

Postat av: Lia Florenz

jag är också ledig :D

2008-01-30 @ 12:34:22
URL: http://FLORENNZ.BLOGG.SE
Postat av: Junitjej

vad skönt med en ledig dag!

2008-01-30 @ 12:40:02
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Elin

Har du fått nya kompisar bello? här kommer en till, för jag har typ oxå varit ledig idag. :P
Det gick jättebra för dej ikväll. Kvällen har verkligen varit kul!
Puss och vi hörs imorgon

2008-01-30 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback