Uppe i arla morgonstund

Idag är det lördagen den tolfte Januari 2008. Jag sitter här vid datorn med blött hår, mätt mage, och med P3:s trackslista på radion.
Klockan är bara 13:20 och jag har redan hunnit med två timmars fotbollsträning inne på A7 idag. Duktigt jobbat tycker jag. Det var ganska kul också. Vi hade rolig uppvärmning med "lekar" och sen spelade vi resterande tid, ungefär 1 1/2 timme. Det enda som jag inte gillar med dom här träningarna är de låånga diskussionerna som uppstår ibland. Idag var det extremt. Spelet stoppades en tio minuter säkert. Det slutar alltid med att alla pratar i mun på varann och ingen lyssnar på den andre, tills vår tränare bryter och styr upp diskussionen.

Snart ska jag ta itu med mitt rum. Det ska städas, ordentligt!
Men jag måste samla krafter först och det görs bäst framför datorn.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback