Promenad i bilder

Här är lite bilder från min promenad idag:


Idag sken solen över hela Källunge
, så jag bestämde mig för att ta en liten promenad . Ingen snö denna vinter, men däremot en massa vatten som lägger sig som sjöar på åkrarna   . Med vinden i sitt hår gick hon där på vägen och njöt av solens varma strålar . Porlande vatten i dikena   längs med vägen  . Vem faan vågar skräpa ner i mina hemtrakter ! Stackars träd, vad dom måste frysa . Här är det 70 km/h som gäller. Vatten, vatten, vatten . I rabatten hittade jag fina vitsippor  och min fina gröna plastboll som jag letat efter  :-D Här ligger ännu den stackars julgranen och skräpar eftersom ingen orkar slänga den på brännhögen 

Slut på promenad och bilder.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina bilder Bello! :)

2008-01-31 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback