Planeten Pi

Sitter här och är alldeles nostalgisk. För en stund sen hittade jag ett avsnitt av "planeten pi" på youtube. Det är ett barnprogram som gick på tv när jag var yngre.
Jag älskade det programmet när jag var liten, men nu när jag inte sett det på flera år så hade jag såklart glömt vad programmet heter. Men så idag spelade Johan i min klass upp en låt som finns med i programmet och han kom ihåg vad barnprogrammet hette.
Tack Johan!
Så direkt jag kom hem nu ikväll blev jag ju tvungen att kolla upp om programmet möjligen kunde finnas på youtube, och visst fanns det!
Vad skulle man göra utan youtube!?

Här är det avsnitt som finns på youtube, i tre delar:

http://www.youtube.com/watch?v=f1J6oCAMgr4&feature=related
 
http://www.youtube.com/watch?v=z8vMQ6DwHV4&NR=1 
http://www.youtube.com/watch?v=TKTcyLX9anA&feature=related

Just nu har jag egentligen träning inne på rävhagen, men jag är trött och känner mej hängig och tycker mej göra rätt i att stanna hemma från träningen ikväll. Det får bli en liten joggingrunda imorrn istället.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

Det här är ju helt fantastiskt! Jag har gått och härmat den där ormen med äpplena i felra år. Jag har aldrig fattat var det kommer ifrån. Där är det ju!!!:D Haha!

2008-01-15 @ 21:07:59
Postat av: Elin

Det här är ju helt fantastiskt! Jag har gått och härmat den där ormen med äpplena i felra år. Jag har aldrig fattat var det kommer ifrån. Där är det ju!!!:D Haha!

2008-01-15 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback