Kallare än Nordpolen

Uhh, va kallt de är i  den här skolan. Sitter med fet vinterjacka och halsduk i den varmaste delen av richard steffen (bibblan) och ändå fryser jag. 
Dom borde verkligen göra nåt åt värmen i den här byggnaden.

skolan har börjat igen då. Inne på tredje skoldagen nu. Har  hittills haft fyra lektioner på tre dagar, varav tre av dom var i måndags. Igår var det en lketion, idag ingen hittills.
Första (och enda) lektionen börjar inte förrän halv tio, och ändå sitter jag här i skolan redan nu och det är fortfarande en timme kvar tills lektionen börjar. suck*
Ingen buss som passade bättre än den som kommer hit vid 8. Körkort, men ingen bil. meningslöst.

Nu har jag dragit ner dragkedjan på jackan iallafall. Då börjar de bli liite varmare iaf..

Nu ska jag läsa ut 'på spaning med Bridget Jones'. Så liiite kvar nu..
När jag kommer hem ska jag förhoppningsvis se filmen också, om Elin har kommit ihåg den vill säga..

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

Som vi alla vet så håller nordpolen bli allt för varm! :S

Förlåt jag glömde den. Lova att du får en imorgon.

2008-01-09 @ 13:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback