Bye Bye Lunarstorm

Avslutade just mitt lunarkonto.
Efter knappt fyra år så fick de vara nog. 
Anledningarna till varför jag avslutar mitt lunarkonto är följande:
1. Har inte varit aktiv på lunar sedan jag startade den här bloggen (förutom ett fåtal ggr), vilket är snart ett år sedan.
2. Börjar känna mej för gammal för att "ha lunar" ( ja de finns dem som är äldre än mej som är medlemmar men personligen tycker jag det är en aning töntigt)
3. Väldigt få av mina vänner är aktiva på lunar. Numera är det facebook som gäller.
4. JAG GILLAR INTE LUNARSTORM. 

Tanken att gå ur lunar slog mej redan för några månader sedan, men kom på att jag först ville spara ner alla mina blogginlägg jag skrivit (bra att ha för minnet). Så det har jag pysslat med sen dess, att spara alla dessa inlägg. Kanske inte hittat det effektivaste sättet, men tillslut var allt sparat.

Det har varit väldigt underhållande att läsa alla blogginläggen jag skrivit. Satt och verkligen hånade mej själv när jag läste. Så oerhört fånigt skrivet, och kass svenska med  "asså", "typ", "liksom", i varenda jädra mening. Undrar om jag skriver så dåligt fortfarande? Får ta och läsa igenom inläggen på den här bloggen också kanske..

Den 28 Augusti 2004 blev jag medlem som "froken_sverige89". Den 9 januari 2008 lämnar jag lunarstorm. För gott.

PussKram


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis, eller nått!

2008-01-09 @ 16:50:58
Postat av: ewelina

stor flicka,stort steg, haha.

2008-01-10 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback