Aptråkigt

Mitt glada om något flummiga humör från igår har försvunnit. Idag är jag precis lika bitter och trött som alla andra dagar då jag tvingas åka till skolan klockan åtta på morgonen trots att jag inte börjar förrän en och en halvtimme senare.

Har försökt räkna lite matte, men lyckades inget vidare med det.
Jag fattar inte vad du snackade om Åsa, när du sa att de där talen var lätta!? Jag förstår ju ingenting.
Det där om en karriär som mattelärare tar jag tillbaka nu. stackars Kjell, vem ska nu ta över efter honom när han går i pension?
Ingen fattar nu vad jag menar mer än jag och Elin.
Hemlis.
Nej inte så värst hemligt kanske.

Idag är det den vanliga musikdagen. Ensemble, arrangering och komposition, och projektarbete. Fortsätter sen med kör nere på kulturskolan, men ikväll tänker jag nog vara lite sjuk och skippa det.

Nej vad ska man nu hitta på?
Ännu 50 minuter kvar tills lektionen börjar. Bibblan har inte fått ut dagens tidningar än så dem kan jag inte läsa, matten har jag fastnat i, naurkunskapen tänker jag spara tills imorrn när jag är ledig (den som spar han har), ja vad mer skulle man kunna ha gjort?

Jag har T.R.Å.K.I.G.T'

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

Joo, det är jättehemligt!! Här säger vi inget..haha ;P

2008-01-29 @ 12:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback