Ack du ljuvliga helg

Helg Helg Helg Helg Helg Helg Helg Helg Helg Helg!
Nu är det helg. 

Idag hade jag bara en lektion. Den började 8.00, slutade 9.10, och hette Svenska C.
Idag verkade det också som att allt gick min väg. Mamma skulle inte börja jobba förräns klockan 11 så jag kunde ta bilen till stan vilket betydde att jag sen kunde åka hem direkt efter lektionen. Det gjorde jag också. Efter lektionen där jag suttit och skrivit på ett personligt brev/CV så åkte jag hem direkt, i sällskap av Elin. Vi ägnade sedan dagen åt att se på film. Ja, och så gjorde vi pannkakor också. Det var avkopplande, och kul som alltid när Elin är me ;-D.
 
Har nu ÄNTLIGEN sett Forrest Gump som jag så länge velat se. Den var lång och liite seg men ändå väldigt bra.
Nu kan jag också använda uttrycket run forrest, run! utan att behöva fundera över vad det egentligen betyder.
För dig som inte sett den, se den!

I helgen verkar det bli en hel del fotboll, efter önskemål om en extra träning innan några ur laget åker till fastlandet för att spela SM i futsal (inomhus-fotboll). Så två timmars träning imorrn, alltså en halvtimme längre än annars, och träning på söndag som vanligt.
I övrigt vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt. Vet bara att mitt rum skulle behöva städas. Har återigen fått besök av de fruktade dammråttorna..
Egentligen var det klassfest den här helgen. Ikväll närmare bestämt. Men det visade sej att många inte kunde och stället vi skulle va på var icke tillgängligt. Det blev därför flyttat till nästa helg.

Nu funderar jag på att ta en promenad efter allt stillasittande och filmtittande idag..
Undrar om det fortfarande blåser lika kraftigt ute??

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

Hii dagen var grym! Som Maggan sa till mig igår, fast jag menar positivt grym om dagen. Haha ;P
Lycka till med fotbollen i helgen!

Men du, säger inte Chandler det i ett vansitt, "Run Joey, run!" Haha nu fattar jag det! :P

Men borde se mer film, då fattar man saker och ting bättre, ska vi slå till med det att se mer film i år?!
Pusspuss

2008-01-11 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback