Uggla slutar blogga och jag går mot döden

Det värsta som kunnat hända har nu hänt,
Magnus uggla lägger av med bloggandet!
Buhhuuuuuhh

Hur ska jag överleva? hans blogg har blivit som en drog för mej.
Vad ska jag nu sitta och skratta åt om dagarna när jag har tråkigt? Vad ska jag nu underhålla mej med på håltimmarna? Mitt liv kommer gå i kras!

Okej så hemskt kanske det inte är, men åh va jag kommer sakna den bloggen..

Har nu bott första natten i lägenheten, på "riktigt". Det gick bra förutom att nån liten birdie började kvittra klockan sex imorse. Antingen är det en jävligt ivrig fågel eller så är det helt enkelt grannen som har en väckarklocka med fågelläten. Jag tror på det sistnämnda.

Idag ska jag till tandläkaren. Sista gången jag får komma dit GRATIS. Ännu ett ålderstecken. Om jag inte får några problem med tänderna nu under DETTA år så är det alltså sista gången jag inte betalar för ett tandläkarbesök. Mamma sa till mej nåt i stil med:
- Hoppas du har många hål så att dom kan fixa dina tänder nu med en gång. Det blir ju så mycket billigare då.
 Jag vill helst bara överleva detta tandläkarbesök, och det är osäkert att jag gör det om det skulle visa sig vara en massa hål i mina små tänder.

Ikväll ska jag kanske på friskis & svettis. Jag har varit där en gång tidigare. Det var nåt höstlov eller sportlov för nåt år sen. Då var det Elin som tvingade med mig. Så är det idag med. Den gången var det skitjobbigt och förmodligen blir det så ikväll med.
Uhh, ett intensivpass. Jag kommer döööö..

Om jag inte överlever tandläkarbesöket, eller om jag inte överlever friskispasset så vill jag bara som en sista hälsning säga
tack för den här tiden.
Det har varit många bra år och jag har inte varit särskilt liden,
men nu är det slut på friden.

Snipp snapp snut så var sagan slut

PussKram / en dödsdömd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback