Säsongspremiär!

hah, jag överlevde tandläkaren, med "nöd och näppe". Nära döden var jag nästan (jag hade tandsten), men jag överlevde och tycker att jag haft tillräckligt med livsfarliga uppdrag idag så jag stod över friskispasset ikväll. Funderar ännu på om jag ska ut och gå en liten promenad iaf, så man får lite motion.

Alltså tandläkare, Hur kan man vilja bli tandläkare??
Stå och karva i munnar hela dagarna, va tvungen o jobba me de där läskigt surrande ljuden av borrar och "munblåsare" dag ut och dag in. Det låg jag i tandläkarstolen och funderade på idag medan tandhygienisten petade i min mun. Hur kan hon vilja stå och stirra in i min mun och peta sådär? det skulle inte ens jag själv vilja..
Jag har en tokig gammelmoster som jobbat som tandläkare i 25 år nu! tänk va många munnar och tänder hon sett...
Tandläkare ska jag iaf aldrig bli.

Jaja, nu är jag av med tandläkarbesöket iaf. Imorgon ska jag klara av nästa jobbiga grej, nämligen SÖKA SOMMARJOBB.. Uhhh va det inte är roligt, men bara det är gjort så kommer jag förmodligen känna en oerhörd lättnad.
Och i helgen åker jag till sthlm i jakt på en balklänning, så när jag kommer hem på söndag är jag av med det också (förhoppningsvis). då har jag inte så mycket mer att oroa mej över vilket ska bli väldigt skönt.


Jamen va skönt att man överlevde denna dag också. Nu ska jag väl snart ut och ta den där promenaden, sen ska jag se GREY'S ANATOMY! Det är ju säsongspremiär ikväll, tjohoooo!
21.00 på kanal 5, MISSA INTE!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Emma

hehe alltid lika kul med tandläkarbesök =P fan att man missar greys anatomy alltså.. hoppas de går repris sen nån gång snyft*

2008-02-14 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback