Planer för nästa helg

ikväll blev det bestämt. I helgen åker jag, mamma och mina systrar till storstaden. Det ska inköpas en balklännig till den stundande studenten. Två dagar blir det, fredag och lördag. Vi ska bo hos mammas en kompis som vi träffar väldigt sällan så det ska bli kul. Kul är det också att Elin som ska till Uppsala med familjen i helgen, kommer till sthlm på fredagen så vi ska handla balklänning tillsammans, Skojskoj :-D

Ikväll/eftermiddag har jag vart på träning. Igen. Träningsmaratonet fortsätter. Denna gång var det fys. pass inomhus som stod på schemat. Det var över förväntan får jag väl säga. Annars hatar jag fys. träningar men Björns övningar är faktiskt ganska roliga, och jobbiga på ett helt okej sätt. Man tar sig igenom övningen utan att få nära döden upplevelser, och ändå så har man träningsvärk dagen efter. Såna träningar gillar jag, där man under själva passet inte märker att det är jobbigt utan man känner det först en stund efter.

Imorrn ska vi träffa mammas moster. Hon som ska hyra ut sin lägenhet till mig och min syster.
Jippie jippie, snart har jag en egen liten lya!

Skola imorrn igen då...

Faan nu missar jag "en annan del av köping"!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi ska ha kanonkul! Och Stockholmsbilder ska tas. :D

2008-02-11 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback