Morgonstund har guld i mun

Igår var veckans tidigaste uppstigning.
Idag är jag inte uppe riktigt lika tidigt, men ändå ganska skapligt.
Halv nio vaknade jag och drog mig upp ur sängen. Bara för att jag skulle ringa Flygrestaurangen i hopp om ett sommarjobb. Det gick över förväntan, dock är det absolut inget bestämt.
Efter det samtalet har jag gjort några glädjeskutt samt tagit en dusch. Nu väntar jag på mamma som ska komma hem från affären med bananer så att jag kan göra smoothie.
En perfekt morgon.

Idag ska jag plugga astronomi = tråkigt, städa huset = tråkigt, och ha filmkväll i lägenheten tillsammans med Elin och Matilda = roligt!

Nu kommer Bromza och vill leka med mig. Jag får väl göra honom till viljes.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback