Lyckliga tider

Herregud va jag är trött!
Varför sover jag inte då?
Ja det kan man undra..

Jag har sovit ca fyra timmar inatt och det är förklarningen till min trötthet.

Igårkväll var jag, som tidigare nämnts, på semla- och filmkväll, hos Annika som hon så fint heter. Det blev en riktig toppenkväll!
 Alla var glada och snälla, semlorna var makalöst goda, filmerna var bra (trots att 'Kill Bill' inte riktigt passar in i min filmsmak, men bra sällskap ger bra film), och kvällen blev så bra som en semla- och filmkväll ska va. Men det blev som sagt var lite för sent för min del som skulle upp och träna fotboll idag kl 8.30 inne i stan. Planen jag och Matilda hade från början var att vi skulle åka hem halv ett senast. När klockan är tolv har vi alla äntligen bestämt oss för vilken film nr. 2 vi ska se.
Skattkammarplaneten, Disney, ca en och en halvtimme lång, allt talar för att man skippar den första planen, skiter i att klockan är så mycket och istället ser klart hela filmen
Halv tre var jag hemma. 02.43 la jag mig i sängen. 02.44 sov jag, hann knappt lägga huvudet på kudden så slocknade jag. 07.15 ringde väckarklockan imorse och det var bara att pallra sig upp.
Jobbigt, men väl värt det.

Idag ska jag städa, sova och så är det nästan ett måste att ta sig ut i det så otroligt fina vädret som ligger över vår fina ö idag . Våren är snart här!!

Solen skiner, fåglarna kvittrar, foten börjar bli bättre och jag är gladare än på länge. 

Oh happy day,
Oh happy daaay!!

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

ja det var jättekul igår, det var kul att ni följde med! :D
du har hunnit med mycket idag med fotboll. :) jag var skittrött idag, gick upp kl tolv och har hittills bara sett ett avsnitt o.c. nu ska det faktiskt bli en liten promenad och sen blir det att plugga.
puss och vi hörs

2008-02-09 @ 13:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback