Funny bunny

Tisdag och jag har ingen bil = skolan 8.00, lektions början 09.30. Kul.

Den här veckan ska jag bo i stan. Tisdag till fredag är det tänkt. Ja det går framåt, snart är det MITT HEM. Just nu känns det mest som ett tillfälligt ställe att tillbringa håltimmarna på, men det ska det bli ändring på.

Vad har jag annars för spännande att ta upp??
Det händer inte så där förträffligt mycket nuförtiden. Går i skolan som vanligt, tränar på kvällarna, helgen är det långt kvar till och inget är planerat, eller förresten.. jag ska nog till skåne och hälsa på emma som är på praktik där. Så lite ska jag ju faktiskt göra..

Vädret ser ut att bli fint idag med. Så trevligt. Synd bara att man inte har tid att njuta av det. Snart är våren här. Igår när jag kom hem från skolan upptäckte jag två små blåsippor ute i rabatten. REKORD säger jag bara. Mmmm, jag älskar våren..

Jaha, men det här blev ju ett intressant inlägg.....
Så blir det ibland när man ska fördriva tiden i skolan genom att skriva blogg.
Nu är det iaf bara 76 minuter kvar tills jag börjar.....Yeeeh....

Ha de bra!

PussKram

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får fan inte ta funny bunny-oredet. Det är mitt!! Bara mitt!
:P

2008-02-21 @ 00:56:41
Postat av: elin

haha, ordet ,menar jag!

2008-02-21 @ 00:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback