Direkt från fridhemsplan

Sitter på vårt vandrarhem på fridhemsplan just nu. Nyduschad och en aning trött men framförallt glad.

Dagen har varit något annorlunda mot vad vi först hade tänkt oss. Vi har upplevt regnoväder, läskiga ambassader och strömavbrott. Vi har skrattat, gjort bort oss, sprungit (snart ett helt maratonlopp känns det som), ätit dyr pizza på fin resaturang dyngsura, sett musikal, vart på väg att missa musikal, m.m.

En mer ingående förklaring kommer på lördag, men vi har det bra och trivs här på vårt vandrarhem. Det är det lyxigaste vandrarhem jag bott på. Vi bor i fyrbäddsrum men har plats för ännu fler, fin platt tv på rummet, och fri uppkoppling till internet (tjohoo!). Dock inget eget badrum, men - who cares? Not we.

Nu börjar det bli dags att gå o lägga sig. Om några timmar ska matilda vara vid amerikanska ambassaden och till dess ska vi ha äti frukost och packat oss härifrån. Uhh, ännu en tidig morgon.
Dock hinner vi med mera. Imorrn blir det förutom ambassadsbesök även en hel del shopping förhopnnigsvis.

PussKram

Kommentarer
Postat av: Elin

En mer ingående förklaring av vår resa vore trevligt, då får jag på sätt och vis uppleva den en gång till!!;P

Berätta gärna om din och Matildas tid på båten hem då jag inte var med. Ni kanske träffade på ytterligare en man som tjuvlyssnade på era samtal?

Min dag med syster och Aaron har nu blivit till två.Jag åker hem imorgonkväll istället. Vi bor nu hos min moster.

Synd att vi aldrig tänkte på Skansen eller Gröna Lund.Vi var på Skansen idag.Jag älskar djur!

Vädret har ju blivit bättre, kanske håller i sig till nästa vecka,Fårö? Jag ringer snart!

Pussogodnatt min vän

2008-08-24 @ 01:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback