Det blev vinst

Ja vi gjorde vårt jobb. Dalhem alltså.
15-0 blev slutresultatet mot VSB.
Vi var med hela matchen, slöade inte ner oss som i vår-matchen utan fortsatte köra på alla de nittio minuterna.
Jag gjorde tre assist och två mål och var därmed mycket nöjd. Det var längesen man fick vara där framme vid målet och lägga in bollar bakom målvakten och slå inlägg från vänsterkanten, men idag fick jag chansen, och tog den.

Sitter nu och försöker skicka bilder till mina före detta arbetskompisar. Vi hade personalfest i onsdags och jag tog en hel drös med bilder. Nu tillåter inte hotmail mej att skicka dessa bilder. Eller problemet är att dom är så stora att man bara kan skicka tre i taget. Suck*
Orka omformatera liksom. Måste hitta ett enklare alternativ.


Nu har jag skaffat bilddagbok. Gjorde det nyss.
Nåt projekt måste man ju ha nu i höst när man inte har en skola att tänka på längre.
Mitt projekt är att börja fotografera mer. En bilddagbok ska ge mig motivation till att fota är tanken.
Vi får väl se hur det går med det.

Ett litet problem bara. Det är inte första gången jag råkar ut för det.
Man har just startat en ny blogg, ny msn adress, ny bilddagbok eller liknande, och man har kommit till punkten visningsbild. Varje gång går jag igenom vårt datafotoalbum och letar efter en någorlunda normal bild på mig själv. Varje gång slutar det i tårar, nästan iallafall.
Jag kan inte se normal ut på bild. Så fort en kamera riktas mot mig så kommer de fula minerna fram. Antingen skrynklar jag ihop hela ansiktet till en enda stor gröt av ögon, näsor och munnar, eller så blundar jag, räcker ut tungan eller nåt annat osnyggt.
Efter ett tags letande ger man upp liksom. Det slutar ofta i att man slumpar fram en bild. Första bilden jag hittar på mig själv blir det. suck suck.
Tror att jag skippar visningsbilden tills vidare..
Här är adressen iallafall om nån är nyfiken:

http://bellandinho.bilddagboken.se/p/main.html

Mobba mig inte för namnet. Eftersom bilddagboken var en enda stor impulsgrej så var jag tvungen att komma på ett namn snabbt. De vanliga namnen var upptagna och då kom jag plötsligt att tänka på det här. En lång historia bakom som jag inte orkar dra just nu, men det fick ge namn åt min bilddagbok iaf.


PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback