Vem faaan snor mina dagar???

Uhh, jag borde inte sitta här. Jag BORDE sova nu, men hela veckan har jag varit ifrån dator och det här verkar vara den enda stunden jag får tillfälle denna helg, så då tar man ju tillfället i akt så att säga.
 
Veckan har gått så sjukt fort rent ut sagt.
En hel vecka utan bloggande, kan ni förstå då hur desperat jag är nu efter att få skriva av mej lite!?

Kan ju börja där jag slutade förra lördagen. Det var mycket på schemat förra helgen till en början. Det slutade med att jag hoppade Club Kaka (något jag ångrar nu i efterhand), struntade i picknicken, och struntade i fotbollsträningen. Det blev istället sångövning, fotbollsmatch, sångövning, sångövning, och sång i kyrkan.

Matchen gick piss. Vi spelade mot Gutes P-94:or och slutresultatet minns (hmm..förträngt) jag inte.
Sjungandet i kyrkan gick bra, med undantag för sista låten som det strulade lite med i mitten.

Denna vecka har jag spenderat i lägenheten fram till igårkväll. Har haft en inneboende hos oss hela veckan, kusin Viktoria. Vi hade det roligt med undantag för den dagen hon hade maginfluensa. Fick visa hur livet i en lägenhet är. Ganska tråkigt. Det händer inte speciellt mycket och man blir fort rastlös. Men vi gjorde det bästa av situationen med kortspel, och en hel del tv-tittande.

På onsdagskvällen bjöd vi in min familj och Viktorias familj plus min mormor och morfar (viktorias farmor och farfar). Tretton stycken var vi som tryckte ihop oss i det pyttelilla köket när vi skulle fika. Sju stolar äger vi, så en låda vi har i badrummet och diskbänken fick agera sittplats också. Det var en mysig kväll som jag och Viktoria avslutade med ett nytt rykande färskt avsnitt av Grey's Anatomy.

Vad har jag mera gjort den här veckan då??
Det känns som att någon snott måndag,tisdag och onsdag av oss. Dagarna bara svischar förbi!
Och snart är det studenten..
Nej, jag orkar inte ta upp den nu igen.. Jag har panikångest tillräckligt redan.

Igår träffade jag Katja, utbytesstudenten från Tyskland som gick i vår klass i tvåan, men som nu flyttat hem till Tyskland igen. Hon har vart på besök nu i två veckor och jag har bara hunnit träffa henne två ggr (!), och imorgonbitti åker hon hem igen. Igår fick vi träffas ordentligt iaf. Hon, jag, Elin och Matilda fikade på ringduvan och gick på stan i några timmar, och hade det riktigt myysigt.

Idag har jag varit på läger med laget. Där kommer också anledningen till att jag borde sova nu. Vi hade inget boende till vårt läger vilket gjorde att vi fick bryta upp tidigare nu ikväll och åka hem och sova i våra egna sängar. Så imorgon klockan tio ska vi samlas ombytta och klara klockan tio i svaidestugan för läger-dag nr.2.
Läger-dag nr. 1 har vi haft träningsmatch. Tyresö (div.3 lag) var motståndet, jag spelade inte. Vi vann med 4-2.
Sen var vi spelare och såg Endre förlora den andra semifinalen mot Iksu med 6-2, samtidigt som våra tränare var i svaidestugan och lagade mat åt oss.
Vid sju-tiden åkte vi då till svaide där det bjöds på köttbullar och pasta. Vi blev indelade i lag som vi ska tävla med nu i vår mångkamp som vi har på lägret. Vi gjorde första grenen i mångkampen som var musik quiz. Det var kul och mitt lag kom trea (av fem lag). Låtarna var däremot inte de enklaste och hade jag stått på mig hade vi iaf varit tvåa, kanske tillochmed trea, men nu var jag så osäker hela tiden så vi strök en hel del som faktiskt var RÄTT.
Imorrn blir det orientering, lunch på Hwitstjärna lite mer kluringar, bestämande av lagkapten, och en avslutande träning i västerhejde gympasal.
Fasar för den där orienteringen alltså. När vi orienterade i skolan för första gången kom jag in en HALVTIMME senare än resten av klassen. Värt att poängtera är dock att de båda matildorna kom in några minuter senare än jag, så jag var inte allra sist iaf.. sådesså.

Nu ska jag soovvaaa..

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback