Musikal

Jag har inte tid o sitta här egentligen. Om en timme kommer Wenke nämligen och hämtar mig för vi ska in och se musikal, tillsammans med Emma som kommit hem från skånelandet nu!
Det är den hemlighetsfulla trädgården vi ska se. Årets musikal från musikalkompaniet.

Åhh jag älskar musikaler!!
Jag har inte varit på speciellt många men det är något så fantastiskt över denna teatertyp som gör att man bara vill se mer och mer!
Musikalnördar brukar beskriva fenomenet musikal med orden: En sammansättning av det bästa från musiken, dansen och teatern.
Och jag håller med. Att nåt så töntigt som att stå och sjunga ut en diskussion kan bli så bra och medryckande, fantastiskt var ordet.

Ikväll ska jag fira kusin Viktoria som fyller moppe idag. Grattis!!

PussKram

http://www.youtube.com/watch?v=syn5GnCcgX0
Björn, jag kan hjälpa dig komma över Katrin!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kom precis hem från musikalen nu. Jag har sett alla fem musikaler nu, alla har varit superbra, men den här slog alla, otroligt bra var den!
Hoppas du tyckte samma sak.

Kram!

2008-04-12 @ 22:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback