dötimmar

Jag är trött. Skittrött.

Min första lektion för dagen börjar 9.30. I skrivande stund är klockan 08.13. Bara en timme och 17 minuter kvar alltså. Bara.
Nu minns jag varför det var så hemskt att bo hemma och värför lägenheten är så bra. De här dötimmarna är ju bara för pestiga. Sova kan jag inte göra trots att fåtöljerna och sofforna här i bibblan egentligen är ganska sköna, men att somna såhär på "offentlig" plats det funkar inte för mig. Jag kan även plugga. Har ett svenska arbete som vi nyss börjat med och det skulle ju egentligen vara ganska kul att för en gång skull inte behöva stressa klart med ett skolarbete, men jag orkar inte. Ett annat alternativ är att gå bort till lägenheten och sova en timme. Det hade vart ett lätt val om inte vädret varit vad det nu är. Det blåser och regnar så det är inte värt den timme jag kan vila, dessutom måste jag räkna bort 20min promenad från den där timmen, och då är det inte så mycket kvar.
Nej, mycket bättre att sitta kvar här i den varma skolan istället.


Tråkigt, T R Å K I G T, tråkigt, TRÅKIGT.

ahh va svårt det skulle va o skriva nåt vettigt idag då!
När man väl har tid o sitta här så kommer man inte på nåt att skriva.

Nu kom dagens tidning hit så jag ska ta o sätta mej o läsa den istället.

PussKram

Ps: tjohoo nu är det bara en timme och sex minuter kvar tills jag börjar. d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback