Tv-nöööörd

Yeeees
Ikväll
ÄNTLIGEN
börjar
Grey's anatomy
igen
:-D

Som jag längtat!
Åh nu skiter jag i er som tycker jag är knäpp i huvet som blir så exalterad över ett tv-program!
Jag bryr mej inte!

Grey's anatomy

Sitter o ser Idol ( dock inte just nu för minuten) o Jörgen gick inte vidare :-( heja Jörgen! han var gammal (57) o därför tyckte jag att han kunde få gått vidare längre o höja medelåldern lite, men de tycker visst inte juryn. Dumma Jury..

http://www.brainfall.com/test20_R.php
På den här sidan kan man kolla vem i serien "Vänner" man är mest lik. Jag har gjort testet två gånger nu ihopp om att det ska visa nåt annat än de gjorde första gången. Dock försöker jag svara sanningsenligt så långt det går, o faaaan jag blir samma igen. Jag är inte lik Joey nånstans ska ni veta! Monica kanske stämmer på nån liten sak, men Joey och jag har VERKLIGEN inget gemensamt.

Detta blev ett långt inlägg om tv-program.
Jävla tv-nörd jag är!
Fast jag har FAKTISKT knappt sett nåt på tv den här veckan. Det hinns liksom inte med nuförtiden.

Kan meddela också att min turkosa vecka (inget godis-glass-kakor-läsk- m.m) går mycket bra :-D Har skött mej felfritt hittills. Höll dock på att falla för frestelsen att ta en liten strassburgare som blivit kvar sen släktkalaset förra helgen, men jag tog mej själv i kragen och stängde locket igen, utan att så mycket som rört vid en enda liten kaka. Duktig flicka, Isabelle :-)

Nu är jag LEDIG i 4 härliga dagar :-D

Ha de bra!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Alla klagar på vem de blir i de där testet, vem vill man va egentligen? :P haha
Du får gärna vara glad att Grey's anatomy har börjat, jag har aldrig sett det men har hört mkt bra om det!
Du din turkosa vecka verkar ju gå strålande, bra gjort..hehe!! :)
Tack för ditt stöd idag Bello, du räddade min dag och jag ska inte gå och fundera på "det" hela tiden, men svårt att låta bli. :P Vi hörs imorgon!
Pussisar

2007-09-19 @ 22:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback