Tankar nerskrivna på 5 minuter

Jag hade planerat att jag skulle få sitta i lugn o ro framför datorn ikväll och skriva i min kära blogg o surfa runt lite. Så blev icke fallet...
 Pappa snodde datorn mitt framför ögonen för han slulle göra nåt "viktigt", vafan de nu kan va för nåt som är så mycket viktigare än min BLOGG??

Ja så nu fick jag datorn för ca 5 min sedan och får sitta här i ca 5 min till, innan lillasyster blir galen på mej för att hon ska sova, vilket försvåras för henne när datorn står o surrar precis utanför hennes sovrumsdörr..
Kan någon skänka mej en bärbar dator TACK!?

Idag blev en bra dag iaf. Tack vare strömavbrottet som rådde över hela Visby idag :-D
 Jag och Elin bestämde oss för att ta bussen hem till henne 12.35, fick springa ner men vi hann ;-) Hemma hos Elin åt vi pannkakor ( som vi gjorde själva! ) och så såg vi fotboll, Sveriges Damers sista VM-match för detta år visade det sej... Hu, vart ett dåligt VM-år för både sveriges damfotboll och friidrott. Jaja, så de kan gå.

Jaha va ska jag nu skriva de sista minuterna jag har kvar framför datorn??
 Kan berätta att jag håller på att bli finne. Har just nu hamnat i finn-träsket. Nu menar jag inte finne som i finländare utan jag menar finne som i äckligstöranderödvarigsnuskprickiansiktet, en sån finne menar jag. Dom ploppar upp i mitt ansikte precis som svamparna gör i skogen just nu. Blä dom är fula och äckliga!
Finne (finländare) förresten, tänkte jag vara på skolfotot vi tog förra onsdagen. Passande eftersom vi hade F som tema.. Men jag hann aldrig o planera de nåt bra och i brist på annat blev det nåt så tråkigt som frisör. Inget ont mot alla frisörer nu, för frisörer är jätte bra att dom finns, men att klä ut sej till en är kanske lite tråkigt. Men valet stod mellan det eller fantasilös, vilket skulle innebära att jag kom dit utan att va utklädd, bara helt vanligt klädd. Och det tyckte jag var snäppet tråkigare än frisör.

Nej nu har jag blarrat ointressant tillräckligt, och dessutom är mina 10 min framför datorn slut. Så nu får jag väl stänga av datorn o lägga mej o sova istället, eller kanske läsa den urtrista svenskaboken, som ska va utläst och skriftligt analyserad till måndag.

Imorrn är det en stor dag för Wenke. Då kliver också hon in i vuxenvärlden..scarry....
Grattis på 18-årsdagen i förskott Wenke! :-D

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: wenke

Tacktack!!
Nu ska ja sova så ja orkar upp imorn när de kommer å sjunger*
=)
tänkte testa å va me på gympan å springa får se hur de går me knät annars får ja gå eller nått.. snabbt!!
pusspuss

2007-09-18 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback