Sisten ut!

Svenska provet är avklarat!
Jag gick sist ut (Knut satt ännu kvar, men han gälls inte för han kom 30min försent) från klassrummet, vilket typ betyder jagärsuperseriösvärstapluggisensomendastleverförskolan, eller ungefär iaf... SÅ NU SKA JAG FAN FÅ MVG PÅ DET HÄR PROVET MAGGAN!!!! Annars hoppar jag av kursen.

Ikväll blir det kul. Då ska gothemgänget ut och äta och fira vinsten i div.4, Jippie :-D
Först ska jag till Mickas faster. Alltså Micka är i fasterns lägenhet. Fastern är inte där. Jag ska hålla henne sällskap några timmar fram tills vi ska ut me laget. Trevlans trevlans :-)

Igår var jag i stan och tog lagfoto med Dalhem. Efter var det middag, men innan skulle det diskuteras Dalhem/gothems framtid. Vi kom väl inte fram till något direkt utan det var snarare så att vi bara diksuterade de olika alternativen.
  Ja hur ska det gå?? det är ingen som vet än, det enda man vet säkert är att stora förändringar kommer ske..

Nej nu måste jag plugga lite körteori. Har sista lektionen på måndag och då ska hela teorihäftet vara klart. Jag ligger 4 veckor efter och har nu 3 dagar på mej att bli klar... puuhh..

Trevlig Helg!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback