Onyttig

Helgen går mot sitt slut.
 Har haft det lugnt och skönt nu lördag och söndag, men oo så mycket onyttigt jag ätit :-S
Fast frukostarna håller sig nyttiga iaf. Ekologisk a-fil med müsli som jag tror är nyttig. Förpackningen verkar nyttig iallafall. Till det äter jag någon form av bröd med något pålägg på, oftast ost och gurka eller paprika, men ibland blir det lite skinka eller lite mjukost.
Ja nu har ni hört om mina frukostvanor, intressant eller hur?

Igår vann Dalhem över P18 me 2-4. Det tyckte jag var skitskoj :-D
Hahahahah där fick dom igen för seriepremiären hemma i dalhem i våras, när P18 vann me 3-5.. Då var Dalhem INTE bra.

Känner mej lite nervös. Imorgon på träningen får vi förmodligen reda på hur vi ska göra med farmaravtal och kval till trean och allt det dära.

Imorrn har jag också min allra sista körteori lektion. Sen ska jag börja med dataproven och snart HOPPAS jag kunna skriva upp. Körlektion är bokad på torsdag, så då drar jag igång med körningen igen. Har ju kört hemma nu hela sommaren och hösten, men inget på bilskolan..

pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback