Jag är sjuk!!!!

Idag är jag "sjuk". Ja ibland får man faktiskt göra så! Idag skulle vi ha religion och sen orientering ute på terra nova. Jag hatar både religion, orientering och terra nova ( jag har faktiskt nåt emot terra nova, man kan orientera där och det tycker jag är blä) så därför tyckte jag att det var NÖDVÄNDIGT att stanna hemma och istället ägna mej åt lite svenska B.
Idag har jag faktiskt varit jätteduktig. Jag har skrivit en massa anteckningar till svenska provet som vi har på fredag, så nu är de bara att lära in alla anteckningarna. Smart va!

Imorrn är jag ledig. Ledig utan kaninöron. Ledig på riktigt.

Faan nu skrev jag ju ändå om plugg i bloggen! jag hade ju lovat mej själv att inte förpesta bloggen nåt mer med sånt..

Ikväll har jag varit på nästsista teori-lektionen till körkortet. Ganska skönt, men nu måste jag plugga resten alldeles själv och jag är usel på att ta tag i saker, förhoppningsvis är körkortet ett undantag! Viljan att få körkortet är större än viljan att plugga till det...

Imorrn ska jag ta kort me Dalhem. Det är en skitusel tid (17.30) på gråbo och jag hatar den som kom på den usla ideén att vi skulle fotas i STAN! vad är det för fel på Dalhem idrottsplats nu då???

21.00 på Kanal 5 ikväll är det ett jättespännande avsnitt av Grey´s anatomy! Jag vet att det ärr spännande för jag tjuvtittade på Youtube, det ångrar jag nu för jag hade velat se avsnittet med spänning, nu vet jag ju slutet!


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback