Hallonsmoothie Brännvin och Fågelholkar

Den här dan' har börjat bra :-)
 förutom att jag blev väckt ur min skönhetssömn kl 9 av telefonen så har allt vart bra.
Lyxade till frukosten och åt egengjord hallon-smoothie som elin lärt mej och några rostmackor. Till det såg jag på söderkåkar (brännvin och fågelholkar), en såndär stefan och krister fars ni vet.. Det var iallafall den sämsta farsen av alla de föreställningar dom gjort.. De enda som var bra var som vanligt Annika Andersson som Malin och Jojje Jönsson som Dagotto och Snickarn Larsson.
 Så har jag vart duktig också :-) Jag har tvättat två maskiner tvätt och snart ska jag skriva på mitt reportage som ska vara klart till svenska-lektionen imorrn.
 Planerar att göra äppelpaj till fikat sen också, nam nam.. Det ger lite trevlig höstkänsla sådär tycker jag :-)

Ha de gött!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: anonym :P

Elin är bäst, hon har lärt Bello att göra hallon-smoothie!!

2007-09-07 @ 23:47:43
Postat av: Jag

Haha kan anonym vara smoothiemästar´n själv kanske??? ;P

2007-09-08 @ 00:04:02
Postat av: :P

näe!

2007-09-08 @ 01:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback