Duktig flicka

Yeeees! jag är klar med min romananalys av boken Thérèse Raquin! :-D
Tog endast två och en halv timme...

Snart är det helg. Min helg började redan igår egentligen. Idag är det studiedago och då brukar jag annars slappa och inte ägna mej de minsta åt studier, men idag är det andra bullar. Idag har jag vart jätte duktig :-) Nu ska jag bara göra en analys av mitt liv och min hälsa också.. Mm, flummigt jag vet.. Men det är en hälsopedagogik uppgift jag har till måndag.

Igår natt drömde jag att jag satt och drack oboy. Precis när jag druckit upp det, kom jag på att: Nej! Jag har ju min turkosa vecka. Oboy är onyttigt, nu har jag förstört allt!. Sen vaknade jag och blev väldigt glad att jag bara vart en dröm. Jag är ju inte ens särskilt förtjust i oboy. Fast oboypulver på glass är gott! ...mmm...glass.... Nej hu, måste tänka nyttigt, nyttigt, nyttigt..
 Ja ni ser hur det går med min turkosa vecka. Men jag har faktiskt skött mej excellente, till skillnad från elin som glömde bort sej igår och åt bullar och småkakor, ajaj elin! ;-P
Äsch, man ska inte va allt för hård, ta det inte så hemskt elin.
 Fast jag ska faan klara den här veckan ut!

Ha de gott!

Pusspuss

Grattis förresten Elin! du fick skriva den 100:de kommentaren i min blogg. kul va, vsst förgyllde jag din dag nu! ;-P

(fan vilken tönt jag är)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du skrev bullar och kakor i plural. Jag åt fakitskt bara en bulle och en kaka. Men dåligt ändå!! :(
Hehe..kommer till dej snart!
Grymt att jag fick vara den 100:e, ska jag leva på länge..;P

2007-09-21 @ 14:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback