Ca 2 timmar kvar

Jag är nu inne på mina sista timmar som omyndig.
Om några timmar är jag fri att göra nästan vad jag vill. Gå på krogen, köra bil ( tillstånd att ta körkort iaf), köpa öl och cider på ICA, slippa be mamma fylla i lappar på: målsmans underskrift, få betalningsanmärkningar, köpa cigaretter m.m m.m.
Visst är det härligt att fylla 18.....

Ja jisses va tiden går fort när man har roligt....

Idag hade jag roligt.
Gothem spelade mot hansa/hoburg. Matchen spelades långt bort åt helvete, också kallat Havdhem. 1 timme tog de ut dit nästan!
 Matchen var rolig o spela tyckte jag. Kan bero på att jag fick spela på min "gamla" plats idag, nämligen vänster yttermittfältare :-D
 Det har jag inte gjort på snart två år, förutom nån match hit o dit.. O mål fick jag göra också :-) Me högersläggan (högst ovanligt för mej som är väldigt vänsterfotad). Andra målet med högerfoten denna säsong och andra målet överhuvudtaget denna säsong. Har konstaterat att vänsterfoten inte gillar att göra mål...hmm...
0-3 blev det till oss iaf. Det var kul. Speciellt eftersom vi inte hade me några av div. 3 spelarna idag!

Nej nu ska jag nog gå o lägga mig så jag kan få vakna o få paket snart :-D

Pusspuss  


Kommentarer
Postat av: elin

Fan att jag missa dina mål! Men du du e bäst! Grattis till andra målet :P
Kom på nu att jag aldrig svara på ditt sms ikväll, såg film och glömde bort det.
Snart fyller du!! Wieee..

2007-09-09 @ 22:13:31
Postat av: Emmapemma

grattis bello!!!

2007-09-10 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback