Värsta morgonfrillan?

Jag måste ha världens hemskaste morgonfrilla!
När jag vaknar på morgonen står håret verkligen åt alla tänkbara håll och vinklar, lockar spretar ut hur som helst, och jag ser allmänt galen ut!
Värst är det när jag kvällen innan gått och lagt mej med blött hår, (vilket jag gjorde igårkväll efter att ha duschat bort den äckliga röklukten som satte sej i mitt hår igår när vi eldade ute på gården) då är verkligen mitt hår inte att leka med.
Familjen tycker jag ska skicka in en bild på det till mix megapols " värsta morgonfrilla"-tävling, men aldrig att jag tänker förnedra mej på detta vis. Möjligen skicka in anonymt och ta kort på frillan bakifrån, never att jag visar ansiktet i detta rufs! 

Idag då.
Ska TRÄNA för första gången sen i måndags.
Vi har dragit ner på antalet träningar nu såhär precis efter säsongens slut, och tränar frivilligt två ggr veckan. Jag har faktiskt tänkt flera gånger att jag ska ut och ta en liten springrunda, men längre än till tanken har jag aldrig kommit. träningen har jag istället ersatt med tonvis godis. Märkte igårkväll att det blivit lite för mycket av det goda. Magen börjar säga ifrån, så det är nog dags att börja på diet. Men de är ju så jädra tråkigt!
Jaja, vi får se hur det blir. Ikväll ska jag iaf träna. Första träningen inomhus :-D
Alltid lika kul första gången man tränar inomhus, men efter någon månad instängd i en dammig, trång gympasal börjar man längta ut igen. Då är det ännu två månader minst kvar till man får börja träna ute igen, och ytterligare 3-4 månader kvar tills man får känna på riktigt gräs.
Ja detta fotbollsliv..... 

Ha en kulig söndag!

pusspuss


image76
Mitt hår är i stil med detta troll:s hår ungefär, på morgonen. Möjligen lite mindre av det blåa och lite fler lockar, men annars mycket likt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback