Tecken från ovan??

Min dator stängde nyss av sej när jag var inne på facebook för att ÄNTLIGEN lägga in lite bilder.... Kan detta vara ett tecken?? Vill datorn mej nånting?? eller är det facebook som helt enkelt inte vill ha med mej att göra???
Det kanske är meningen att jag inte ska blotta mitt liv inför en massa människor genom att lägga ut mitt privatliv i bilder på fenomenet fecebook...hmm.. tål att tänkas på...

Nu är de flesta av gotlands treor (gymnasie-treor alltså) ute och festar runt på stan. Jag hör också till gotlands treor, men jag sitter här hemma framför datorn i min ensamhet istället.. Guu va tråkig jag är.. var NÄSTAN lite sugen på att festa runt lite ikväll, men de får helt enkelt bli en annan gång.. Du och jag Matilda kanske kan festa i helgen, nu när Elin och Wenke lämnat oss?? ;-P

Nej time to sleep nu tror jag..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback