softis

Måndag. Soft dag hitills. Snart dags för matte med den konstiga läraren. Jobbigt läge och jag ligger efter en hel vecka.

Idag står det att läsa i tidningen att Gothem inte kommer kvala till trean. Jaha!? Kul att oss som det gäller har fått reda på något innan!
Ahh de är alltid så när nåt nytt händer i laget. Senast i vintras fick jag läsa i tidningen att mitt lags tränare skulle ta över Dalhem. Vi hade inte fått hört ett enda skit om det, utan läste det först i tidnigen. kul. det hela ordnade sig ju till det bästa sen, men iaf, man vill ju få reda på saker som angår en innan det går ut till resten av gotland.
Jag hoppas det förklaras ordentligt på träningen ikväll.

Nu börjar mattelektionen om 5min.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback