Parlamentet-fantast

Snart börjar Parlamentet. Då ska jag se på Björn Gustafsson.
Han är min nya favorit. Han petar ner Johan Glans från första platsen, med marginal. Blir förhoppningsvis ett roligt avsnitt ikväll eftersom alla mina favorit-komiker är med. Björn Gustafsson, Johan Glans och Magnus Betner. Låter som att jag är värsta parlaments-nörden, och det är jag kanske. Jag gillar tv helt enkelt.

Tycker förresten att jag förtjänar att få sitta o glo lite på tv nu efter träningen. Det var så skönt o få spela lite inomhusfotboll igen!! men puh*, jobbigt som tusan när bollen går 100 gånger snabbare på gympasalsgolv än på gräs..

Nu ska jag värma upp med lite Frasier innan parlamentet drar igång på tv4 halv 9.

Ha de gott!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: sanna

JAG ÄLSKAR PARLAMENTET VERKLIGEN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback