Oh Happyday!

Hej alla människor!

Idag är jag på toppen humör! Anledningarna är många, bla. så gick det väldigt bra på ensemblen imorse. Började inte så väldigt bra kanske, vi hade lite svårt att spela samstämt, men mot slutet gick det jäkligt bra :-) Imrogon ska vi nämligen spela på SYO-mässan i rackethallen. 10.30 ska vi stå på scen.
En annan anledning till mitt så väldigt braiga humör idag är att jag är klar med körteori-kursen, och att jag nu är träningsledig okober ut! Vi kommer ha frivillig träning 1 gång i veckan och det är alldeles lagom efter den här säsongen som varit. härligt härligt :-)
Nyss läste jag mugnus ugglas blogg också. han skriver så bra och roligt så det kan också vara en anledning till att jag är så glad. kolla in den på
www.magnusuggla.nu

Funderar på att gå och låna en bok med Marian Keyes nu. Läste ut "Terror" i förgår kväll, en bok som jag började på i somras men som fick läggas undan när skolan började. Men för några kvällar sen tog jag upp den igen och läste ut den. Väldigt bra bok faktiskt. En kriminalroman som utspelar sig på gotland, närmare bestämt NISSEVIKEN.
Hemskt va det skrivs kriminalromaner som utspelar sig på Gotland, nu för tiden!
Anna Jansson har ju skrivit en massa böcker härifrån som förresten filmatiseras just nu, Mari Jungstedts alla kriminalare utspelar sej här ( har läst 1 hittills), Håkan östlundh som skrivit den här terror har skrivit 2 kriminalromaner till som också utspelar sej här på Gotland, och så har vi Morden i Buttle (väldigt lustigt namn, hur fan kan man välja just Buttle av alla ställen?)
Hmm.. måste ligga nåt mordiskt över vår lilla ö....

Nej nu ska här räknas matte, nog nästan det enda idag som kan få mitt humör att svaja...

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du blivit en litteraturnörd? ;P Haha!
Det är bra Bello, jag skäms att jag inte läst ut Stolthet.. än, det är verkligen en stor skam.
Ses imorgon och då ska vi shoppa loss på Hemse!

2007-10-02 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback