Kyrkosång

Yes, så har man klarat ett dataprov till då :-)
Köpte hem några så jag slipper gå till trafikskolan hela tiden utan istället kan sitta här hemma.. Fast jag trivs på trafikskolan, så egentligen gör det mej inget att behöva sitta där borta, men just tidsmässigt är det bra att ha proven här hemma också..

Var då i kyrkan imorse och sjöng på högmässan.
Gick förvånansvärt bra faktiskt, inga fel nånstans och ingen falsksång trots att klockan bara var tio.. Var inte alls nervös vilket gjorde att det flöt på så bra, fast det var ju ingen större samling direkt. Jag var klart yngst och mamma var nog inte så gammal heller i jämförelse me de andra. Men de var kul, dom uppskattade min sång. Tackade ja till att sjunga sen första advent också. Har tidigare under veckan protesterat mot att ställa upp en gång till, men när det nu gick så bra så kändes det inte så hemskt att tacka ja. Dessutom så slipper jag lägga ner energi på att fixa sångerna den här gången. Det fixar kantorn och adventssånger är ju så kul och så fint att sjunga, så det blir nog bra.

Helgen börjar redan gå mot sitt slut. Har vart väldigt lugnt och skönt de här två dagarna och jag har hunnit med mycket som jag legat efter med.
Veckan som kommer ser ut att fortsätta lugnt. Måndag är visserligen lång dag fram till halv 4 med hälsopedagogik där vi håller på med ett arbete, svenskan där jag faktikskt inte vet riktigt vad vi gör, och så matte där det bara är att räkna på som vanligt. Kvällen verkar som att den ska spenderas i rävhagen med lite fotbollsträning.
Tisdag är det musik hela långa dagen, först i skolan och sen kör på eftermiddagen. På onsdag har jag endast en lektion, Gympa och då har jag prov i orientering (va som nu kan va så viktigt att veta om det??), torsdag inga lektioner men en dubbel körlektion, fredag endast svenska kl 8.00-9.10, men ska försöka flörta lite me maggan på måndag så vi kanske kan få slippa den lektionen på fredag, känns lite jobbigt att åka in bara för den lektionen när dessutom en del av klassen är på studieresa i sthlm. Helgen får vi se vad den bär med sej. Rolig blir den nog iaf för sen är det ju faktiskt HÖSTLOV!!
Ja detta har jag att vänta mej framöver..

pusspuss

Kommentarer
Postat av: elin

haha du bello, min kommentar fran andra inlagget hade jag skrivit en langre an vad det star dar, maste ha forsvunnit. hehe. du vad kul att det gick bra i kyrkan idag, da kommer jag pa advent, bra att du sa ja for jag vill hora dig. jag hoppas du forstor att det inte star hora, utan du vet verbet i datid horde. haha!!

2007-10-15 @ 04:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback