Johan Glans och den deprimerande söndagen

Söndag. En deprimerande dag. Imorgon börjar skolan igen och jag längtar inte dit. Egentligen gillar jag skolan. Jag gillar min klass, lektionerna är inte överdrivet många och man har nåt att göra om dagarna. Det är bara det att en massa härliga sovtimmar försummas där i skolan. Jag vill sova till 10 iaf på dagarna. När skolan börjar får jag bara sova till tjugo över sex, ibland fuskar jag och sover till kvart i sju men då blir det väldigt stressigt istället. Dessutom tar skolan upp min fritid. Det där med läxor och inlämningsarbeten är inte min grej. Jag vill göra det som ska göras i skolan på plats, inte va tvungen att släpa hem och utnyttja min dyrbara fritid. Ja så känslorna är lite delade vad gäller att komma tillbaka till skolan...men... det är ju faktiskt inte så långt kvar till jullov nu :-D

Jag har nu upptäckt stockholm live. Jag har märkt att jag älskar standup! Igår kväll sökte jag på "stockholm live" inne på you tube och fick upp hur mycket som helst! Då såg jag det här klippet och jag skrattade så jag grät!

http://www.youtube.com/watch?v=Pefa6D-Gh6k

Johan Glans är imn favorit. Fast Björn Gustafsson är nästan ännu roligare, tyvärr har jag bara hittat ett klipp där han är med i stockholm live (han kanske inte har uppträtt fler ggr)..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback