Gympa-prov!?!?!

Ja här sitter jag i skolan igen. Klockan är snart 8.30. Jag börjar 9.30...
Fan va jag hatar dessa bussar! och gympan.
Har bara en lektion idag som är gympa. Då ska vi ha prov, i orientering! suck*
Och jag som trodde gympa var en praktisk kurs där man kom undan allt teoritiskt och fula skolbänkar, men icke.. Hej jag ska ha gympa-prov nu! Hur låter det liksom?? och i orienterng dessutom.. Den enda fördelen med teoretiskt orienteringsprov skulle väl isåfall vara att man inte springer vilse i allafall..
Nej får ta mej i kragen o genomföra det där provet. Sen börjar ju faktiskt mitt höstlov! Inga lektioner varken imorrn eller på fredag, så mitt höstlov börjar två dagar tidigare. Jippie!
Tycker faktiskt jag förtjänar det nu efter förra året. Hu, ibland läser jag mina gamla inlägg från mars-maj, och bara förundras hur man kunde överleva den tiden! det var ju nya arbeten var eviga dag, och inga små läxor nej utan stora inlämningsuppgifter. Ja det är tur man passerat den tiden och istället går trean, för där gör man inte speciellt mycket. :D

Nej ska försöka plugga lite matte nu. Nåt vettigt får man väl göra av den trevliga håltimmen klockan 8 en onsdagmorgon..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback