Guinness rekordbok nästa!

Idag har det blivit rekord här på min blogg.
Rekord i antalet läsare. Hela 9 stycken har läst min blogg idag!
Nio stycken låter kanske inte så mycket för världen, men så jämför jag mej heller inte med världen utan med min egen blogg som har ett genomsnittet på ungefär 3st/dag.
En gång har det varit åtta, men då hade jag nog läst bloggen själv en gång också..

Ja men de här var ju kul...
Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Hade hoppats på en filmkväll i goda vänners lag. ja alltså Emma, Wenke och jag då. Tyvärr skulle Emma jobba och wenke har icke hört av sej, så det blir väl till o ruttna hemma framför tv:n med löjliga familjen. Löjliga familjen är förresten ett kortspel som jag tyckte var väldigt kul att spela när jag var liten. Längesen jag såg en sån kortlek.. Nån som vet om den ännu existerar??
 
jaja, Grattis till mej iallafall för att jag är en så otroligt intressant bloggerska!
hmm...

pusspuss och fortsatt trevlig helg. Nu ska jag se disneydags med timon och pumba för jag har inget bättre för mej. Ja, och så gillar jag tecknat också!

flum flum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback