Freeedoooom!

Måndag, klockan är snart 17.00 och jag är hemma! :-O
För en vecka sedan satt jag på trafikskolan och hade teori vid den här tiden, förrförra måndagen likaså, måndagen dessförinnan samma sak, måndagen innan det var jag också där. I en hel månad har jag varje måndag tvingats stanna kvar i skolan efter att vi slutat och väntat på att kl skulle slå 4, sen har jag suttit och ugglat på trafikskolan i två timmar innan jag i ren panik skyndat mej bort till rävhagen för att träna fotboll.
Ett moment är nu avklarat, teorin. Det betyder att jag får åka hem med bussen halv 4 och sen kan åka in till rävhagen till kl 6 istället. Nice :-D

Vet inte riktigt vad jag hade tänkt skriva egentligen. Hade nåt jättesmart i skallen bara för en liten stund sen, men det verkar ha försvunnit (precis som mycket annat i min hjärna gör nuförtiden).

Heh, Elin sa en liten skojsig sak idag. Ni har väl hört uttrycket "du går mej på nerverna". När Åsa idag satt o retade Elin sa Elin "du tar mej på nerverna". hehe* Åsa är nästan lite läskig som kan ta på andras nerver sådär...
kulkul..

Nu måste jag nog gå och byta om inför veckans ENDA träning! :-O
Jag som är van vid att spela fotboll ca 4 ggr i veckan ska helt plötsligt bara träna 1 gång/veckan. Hur ska detta gå?? ;P

Ikväll ska jag äta svamppaj, det låter konstigt men gott.
Den är vegetarisk också. Bra va, Elin :-D

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

men det är ju så att elin har problem att skilja på orden tar och går, haha, skoja, jag fattar inte varför jag sa tar! men det livade upp stämningen på matten iaf ;P
dina matvnaor! :P

2007-10-08 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback