Besök från Tysklandet

Sitter i skolan och har håla fram till 11.15. Funderar på om jag ska börja plugga lite religion. Har ju religionsprov imorrn och har knappt öppnat böckerna än.
Men jag har verkligen ingen lust!!
Religion är nog jordens tråkigaste ämne. Fysik som jag hatar hade vart mer underhållande än va religionskunskapen är just nu.... O inte blir de bättre av att läraren heter Böörnt och är världens torraste och tråkigaste lärare....

Katja är här :-D
Utbytesstudenten som gick i vår klass förra året. Hon har höslov i tyskland och är här på besök nu i två veckor. Så kul o träffa henne igen :-)

Nej nu ska jag antingen va social me vännerna eller plugga religion (tsss.. som att jag skulle sätta mej o plugga det nu)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback