Avslutningsfest :-)

Igårkväll var jag på avslutningsfest med Dalhem/Gothem. Stämmningen var på topp hela kvällen och jag hade skittrevligt :-)
Åt god mat, pratade en massa, skrattade, sjöng, löste melodikrysset, hade prisutdelning, höll tal, hade och såg på uppträdanden, och mer därtill.
Gothems lilla sånguppträdande gick jättebra :-)
Inga läskiga sponsorer var på plats och musikproblemet löste vi med mobilen i bakgrunden.

Prisutdelning blev det till alla. Div.3 fick medaljer från sthlms fotbollsförbund och Div.4 från Gotlands fotbollsförbund. Sen fick Rebecca och Elena pris för att ha vart bäst i poängligan i dalhem resp. gothem. Moa, Amanda, Emelie och Linnea fick pris för bäst träningsnärvaro.
Jag fick pris för att ha vart me på alla jobb vi gjort för laget. Hmm väldigt kul pris att vinna........
Fick iaf 200kr presentkort på Intersport :-) Yees ett litet bidrag till de fotbollsskor jag snarast måste köpa eftersom i princip hela undersidan på ena skon håller på att lossna :-S

Jag är KÄR i mitt fotbollslag! Det var en känsla jag fick igår när jag såg alla glada ansikten och tal och allt va de nu var. Alla är så himla härliga i det här laget :-)
Snart sker det några förändringar och jag verkligen HOPPAS att det blir bra! Vill inte att vi tappar den här goda stämmningen som finns i de båda lagen just nu.


Idag ska jag se fotboll. Lillasyster Therese spelar säsongens sista match så det får man väl se då :-) 
Sen ska vi till farmor och farfar. Fammo fyllde år i tisdags så vi ska dit o fira henne lite.

Ja detta blev ett ganska tråkigt inlägg, men det blir så ibland. 

pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback