A Öh ä ??

Denna värdelösa dag börjar upplösas i en ganska bra kväll faktiskt. Blev nyss klar med anteckningarna inför morgondagens svenskaskrivning om naturalismen och realismen. Har tjatats om dessa sen första svenskatimmen för två månader sen, och äntligen ska man få ett slut på det!

Ahhh de kliar på min fot! Måste va kontorsstolens fel. När jag satt på stolen förut och skrev ner anteckningarna började det klia som tusan. Sen gick jag iväg en liten stund, och när jag nu kommit tillbaka och satt mej på stolen igen, börjar foten klia som f** igen!
Fast det behöver inte nödvändigtvis vara kontorsstolen,nån kan ha bitit mej, frågan är bara vem...?

Hmm.. måste äta en kanelbulle sen. Det är ju kanelbullens dag idag ju.. Längesen jag åt..

Hörde en liten rolig konversation idag på busstationen:

En kille går förbi en annan kille.

Kille nr. 1: Aa tjeena Robban!
Kille nr. 2: A tja!
Kille nr. 1: läget? bra ella??
Kille nr. 2: Ä jo de är lugnt de. själv da'? lugnt ella?
Kille nr. 1: öh de e' coolt de.
Kille nr.2: A schysst.

Sen har de passerat varann och samtalet är slut.
Märkliga varelser, vilken planet kommer dom ifrån??


Nej nu ska jag äta mat. Köttbullar och kladdmakaroner, yamie :-D

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback