Vad ska sägas??

Hade förberett mej på att skriva ett långt inlägg nu och berätta om min och Elins slappar-eftermiddag, men så vart jag inne på Magnus Ugglas blogg där de stod att han ska va me i fotbollsgalan ikväll (förhoppningsvis för att sjunga). Den hade jag ju glömt bort, så nu måste jag snart palcera mej framför tv:n istället :-)

Men jag hinner berätta lite kort vad jag och Elin gjort i eftermiddag. På mattelektionen idag blev vi lite deppiga och eftersom vi hade lite av en "valfri" lektion så åkte vi hem till Elin i stället. Där åt vi rostade onyttiga mackor med smör och ost på och till det, varm choklad. Mums* samtidigt såg vi några frasier-avsnitt av säsong 6 och blev genast på bättre humör. Sen kollade vi på elins nyköpte kläder, för att den sista halvtimmen ungefär ägna oss åt skolarbete som var tanken med denna eftermiddag. Hade de riktigt trevligt :-)
Körde hem från henne, och det var lite läskigt nästan med hala ställen och vattensamlingar här och var..
Fick förresten VG på matteprovet, vilket jag inte väntat mej, så de var kul :-)

imorrn är det dags för den läskiga skrivuppgiften i Svenska B nationella provet. Hu, vi ska sitta fem timmar i sträck och skriva (!)
Måste hinna förbereda texterna lite innan jag går och lägger mej ikväll..

Nej, nu måste jag gå o sätta mej vid tv:n.
Hörde att Zlatan är med på fotbollsgalan i år :-O 
Verkar som han äntligen övervunnit sitt ego!

pusspuss


Kommentarer
Postat av: elin

vi hade mysigt! och jag känner att det som hände idag är en liten grej här i livet. finns andra saker som man ska njuta av!
du e bäst!

2007-11-12 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback