Smitare

Men va..! hur hamnade jag här??
Jag skulle ju börja förbereda mitt tal jag ska hålla på fredag. Nationellt prov i svenska B :-S
Jag hade planerat denna eftermiddag väldigt bra. Jag skulle komma hem vid fyra som vanligt, äta lite snabbt och sen direkt sätta mej framför datorn (utan att gå in på internet) och direkt börja skriva på talet.
Istället blev det så att jag åt i en 40 min, gick sen och satte mej vid datorn och började läsa bloggar och annat. Det blir aldrig riktigt som man tänkt sej...

Skrev matteprov idag också. Vet inte riktigt hur det gick. Det började väldigt bra. Jag svarade på de 6 första frågorna väldigt snabbt, men sen gick det utför.
Svarade iaf på 12 av 15 frågor, så förhoppningsvis räcker det till ett G. Om jag nu inte svarat jättefel på frågorna vill säga.

Ja va ska jag nu skriva då.. Borde kanske avsluta och istället börja skriva lite tal. Årets tema är "dröm och verklighet". Hur ska detta sluta??

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

hallå där =) de låter ju kul me matte! jihuu... men du har nog rätt om att de va stefan sundström!! för tjabbe sa att de va typ en musiker som va proggare eller nått så de kan nog stämma =P coolt att ja gett honom dessert då höhö*

2007-11-05 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback