Säsongsavslutning av Grey's anatomy

Finns det nåt värre än när man efter att ha sett ett riktigt bra tv-programs' säsongsavslutning har tusen frågor, och som man vet, inte kommer att besvaras inom de närmsta månaderna??
  Jag har precis lämnat tv-soffan efter att ha sett säsongsavslutningen av Grey's anatomy. Alla som känner mej, vet att jag är ett stort fan av det programmet. I grey's anatomy händer det spännande saker i nästan varje avsnitt (vissa avsnitt kan ibland va skittråkiga), men när man nu kommer till säsongens sista avsnitt vill man att det ska va spännande och oroväckande NÄSTAN hela avsnittet, ända tills de sista tio minuterna kommer. då ska det ordna upp sej och så ska säsongen avslutas lyckligt, så man sen slipper gå och grubbla ända fram till nästa säsong börjar. Risken är annars förutom att man grubblar sej till vansinne, stor att man glömmer vad som hänt i säsongsavslutningen och när man väl få se lösningarna i första avsnittet vid säsongsstarten så har man glömt vad som hänt sen förra säsongen. Ett jädra virrvarr blir det. Mycket enklare att göra på mitt "lyckliga slut"-vis. Men gör dessa manusförfattare som jag vill eller?? NEJ, det gör dom inte. Dom vill dra ut på det så mycket det går. Dom förstör min spänning. Jag är så otålig så det slutar med att jag klickar mej in på youtube och letar febrilt reda på kommande säsongs avsnitt. Dessvärre får man aldrig se HELA avsnitt av ett program där, utan det blir små snuttar av "det bästa". Jag vill inte bara se "det bästa", jag vill se hela avsnittet! och det utan att jag vet vad som kommer hända..
Förstår ni vilket problem jag har!? 
Jag vet. Jag är en äkta tv-nörd som brusar upp mej över såna småsaker som ett tv-program.. men erkänn, visst kan det vara störande ibland?

   Grey's anatomy
Glädjedödare!

Imorrn är jag ledig :-D
PÅ RIKTIGT!
Jag har vart ledig från skolan varje torsdag sen jag började trean, men smart som jag är så har jag också bokat in alla mina körlektioner på torsdagar, vilket resulterat i att jag ändå blivit tvungen att stiga upp en viss tid och ta bussen in till stan, och därmed vara iväg i princip hela den lediga torsdagen.
Men imorrn blir det andra bullar (mm.. saffransbullar), då ska jag först ha en ordentlig sovmorgon. sen ska jag äta frukost läänge, minst en timme. Sen ska jag ägna dagen åt att plugga lite svenska (har prov på fredag) och om mina krafter räcker till så ska jag också städa rummet. Det som legat i min väska under helgen, ligger just nu och skräpar på mitt sovrumsgolv. Det borde det inte göra.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

eller hur! jag trodde ja skulle bli tokig när pogrammet va slut, man vill ju veta vad som händer sen! =( mkt spännande... men när börjar det igen? hoppas inan ja åker till skåne för mormor har inte femman! =/ hehe*

2007-11-29 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback