Om jag hade körkort..

Sitter i skolan och hänger i bibblan idag igen. Det börjar bli en ful vana. Så fort jag inte vet vad jag ska göra hamnar jag här.
Hade faktiskt tänkt sätta mej och plugga inför morgondagens prov i Religion B om  apostlagärningarna, men det tar emot att slå upp den där jädra bibeln och börja läsa. Det är ju så trååkigt och fullkomligt ointressant..

Tänk, hade jag haft körkort nu hade jag aldrig behövt sitta här. Jag hade inte behövt ta bussen in till stan 9.40 för att ha körlektion, och sedan behövt sitta i skolan och vänta på att klockan ska bli två så jag kan få ta bussen hem igen. Nu har jag inget körkort och därför sitter jag här och börjar dessutom få lite smått resfeber..

Vi åker imorrn. Vi som varit div.4 spelare i dalhem under året ska få åka iväg på en egen liten cup i helgen. En cup där "tanterna" och dom duktiga inte får va me :-)
Självklart är det ju kul  att spela med dom också, men det är lite roligare att spela med det lag man är van vid och där alla ligger på i princip samma nivå. Vi hade ju en lyckad helg i samma cup (samma helg som i år dessutom) förra året och var väldigt nöjda och glada när vi kom hem på söndagkvällen, så sjävlklart vill vi ju att det ska bli MINST lika kul iår :-)

Nej jag får väl ta och försöka börja plugga lite nu då.. Fast, det är ju bara religion, orka bry sej liksom.

pusspuss 

Kommentarer
Postat av: wenke

nee ja mena de ..
IG tillsammans sa vi* =P
puss

2007-11-22 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback